loading
  • De la ADAM la Zafira: standardul 6d-TEMP este respectat de toată gama de modele
  • Control optim al emisiilor: tehnologia SCR pentru motoare diesel și filtru de particule pentru motoarele pe benzină de 1,6 l, cu injecție directă
  • Următorii pași în lansarea modelelor Opel cu emisii reduse: Corsa BEV, Grandland X hibrid plug-in

Opel este gata înainte de termenul limită pentru standardul Euro 6d-TEMP cu 79 de sisteme de propulsie noi, conformeRüsselsheim.  Cu aproximativ 14 luni înainte ca standardul Euro 6d-TEMP să devină obligatoriu pentru toate autovehiculele noi, înmatriculate începând cu septembrie 2019, 79 de sisteme de propulsie Opel respectă deja noile limite stricte. Astfel, Opel joacă un rol principal în implementarea viitorului standard european, care prevede măsurarea nivelului de emisii în condiții reale de conducere (RDE). Unitățile pe benzină ce respectă Euro 6d-TEMP vor fi disponibile pentru toată gama de modele Opel – incluzând ADAM, Corsa, Astra, Cascada, Insignia, Mokka X, Crossland X, Grandland X și Zafira – plus versiuni diesel conforme.

„Adoptarea rapidă a standardului Euro 6d-TEMP de către marca Opel este parte a obiectivului nostru de a deveni lideri în reducerea emisiilor autovehiculelor”, a declarat directorul executiv al departamentului de inginerie, Christian Müller. „Următorii pași includ patru modele electrice până în 2020, inclusiv următorul model Corsa, autovehicul cu baterie electrică și Grandland X, primul nostru model hibrid plug-in. Până în 2024 vom adăuga o versiune hibrid sau pe baterie electrică pentru fiecare model de autoturism”.

Pe lângă o varietate de motoare noi, Opel adaugă și tehnologie de ultimă generație motorizărilor actuale, pentru optimizarea sistemului de post-tratare și respectarea standardului Euro 6d-TEMP.  De exemplu, modelul Zafira va primi o versiune nouă a motorului pe benzină de 1,6 l cu injecție directă. Drept urmare, toate motorizările Zafira sunt acum echipate cu un filtru de particule (inclusiv varianta pe benzină), în timp ce variantele diesel beneficiază în plus de tehnologia de reducere catalitică selectivă (SCR).

Noul motor pe benzină dezvoltă o putere de 100 kW/136 cp și este disponibil cu transmisie manuală sau automată, ambele cu șase trepte (consum de carburant[1] pentru varianta cu 5 locuri: urban 10,1-8,8 l/100 km, extraurban 6,6-5,9 l/100 km, mixt 7,9-7,0 l/100 km și emisii de CO2 de 182-160 g/km în regim mixt). Filtrul de particule de benzină (GPF) cuplat direct permite regenerarea optimă (respectiv, oxidarea particulelor care se acumulează în filtru) și reducerea cu cât mai mult posibil a emisiilor de particule.

Prin sistemul SCR pentru motoare diesel, AdBlue este injectat în gazele de eșapament. Soluția se descompune în amoniac. Oxizii de azot (NOx) pătrund în catalizatorul din circuitul gazelor de eșapament și sunt „reduși” selectiv la azot şi apă. Datorită tehnologiei SCR și respectării standardului Euro 6d-TEMP, autovehiculele diesel marca Opel nu vor fi afectate de restricțiile privind circulația autovehiculelor diesel în centrele orașelor.

SUV-ul compact Opel Grandland X introduce un nou motor diesel în portofoliul de sisteme de propulsie al mărcii. Datorită unui catalizator de oxidare inovator / sistem de absorbție a oxizilor de azot, combinat cu tehnologia de reducere catalitică selectivă (SCR), noul motor îndeplinește noile cerințe de reducere a emisiilor.

Opel este gata înainte de termenul limită pentru standardul Euro 6d-TEMP cu 79 de sisteme de propulsie noi, conformeDezvoltând o putere de 96 kW/130 cp și generând un cuplu maxim de 300 Nm la 1750 rpm, noul motor diesel supraalimentat de 1,5 litri, cu patru cilindri este disponibil cu o transmisie manuală cu șase trepte de viteză (consum de carburant[1] urban 4,7-4,7 l/100 km, extraurban 3,9-3,8 l/100 km, mixt 4,2-4,1 l/100 km și emisii de CO2 de 110-108 g/km în regim mixt), precum și cu o transmisie automată avansată cu opt trepte de viteză (consum de carburant[1] urban 4,5-4,4 l/100 km, extraurban 4,0-3,9 l/100 km, mixt 4,2-4,1 l/100 km și emisii de CO2 de 109-108 g/km în regim mixt). Transmisia automată cu opt trepte de viteză oferă nu doar o schimbare lină a treptelor, ci, datorită nivelului redus de frecare, reduce suplimentar consumul de carburant și emisiile.

Motoarele diesel de 1,6 litri ale modelului Insignia sunt, de asemenea, echipate cu tehnologia SCR (consum de carburant[1] pentru 1.6D Grand Sport de 81 kW/110 cp: 5,2 l/100 km urban, 3,9 l/100 km extraurban, 4,4 l/100 km mixt și emisii de CO2 de 116 g/km în regim mixt; Sports Tourer: 5,4 l/100 km urban, 4,2 l/100 km extraurban, 4,6 l/100 km mixt și emisii de CO2 de 121 g/km în regim mixt; consum de carburant[1] pentru 1.6D Grand Sport de 100 kW/136 cp: 7,0-5,8 l/100 km urban, 4,6-4,2 l/100 km extraurban, 5,5-4,8 l/100 km mixt și emisii de CO2 de 144-126 g/km în regim mixt; Sports Tourer: 7,0-6,0 l/100 km urban, 4,7-4,5 l/100 km extraurban, 5,5-5,0 l/100 km mixt și emisii de CO2 de 146-132 g/km în regim mixt).

În ciuda consumului moderat de carburant, Insignia 1.6D asigură performanțe superioare, accelerând de la zero la 100 km/h în aproximativ 10,5 secunde și atingând o viteză maximă de 212 km/h.

Ofensiva Opel pentru standardul Euro 6d-TEMP continuă cu modelul Astra. Motorul pe benzină de 1,6 litri dezvoltă o putere de 147 kW/200 cp și generează un cuplu de 300 Nm și este acum echipat cu un filtru de particule (GPF). Cu transmisia manuală sau automată cu șase trepte de viteză, motorul turbo de 1,6 l poate propulsa modelele Astra hatchback și Sports Tourer la o viteză maximă de 235 km/h și permite o accelerare de la zero la 100 km/h în 7,8 și respectiv 7,9 secunde (consum de carburant[1] hatchback: 8,4-8,2 l/100 km urban, 5,4-5,0 l/100 km extraurban, 6,5-6,2 l/100 km mixt și emisii de CO2 de 151-144 g/km în regim mixt; consum de carburant[1] Sports Tourer: 8,5-8,3 l/100 km urban, 5,5-4,9 l/100 km extraurban, 6,6-6,2 l/100 km mixt și emisii de CO2 de 154-144 g/km în regim mixt).

Motorul turbo diesel de 1,6 litri al modelului Astra hatchback cu putere de 100 kW/136 cp și un cuplu de 320 Nm (consum de carburant[1] transmisie manuală cu șase trepte de viteză: 5,5-5,3 l/100 km urban, 4,1-3,9 l/100 km extraurban, 4,6-4,4 l/100 km mixt și emisii de CO2 de 121-116 g/km în regim mixt; consum de carburant[1] transmisie automată cu șase trepte de viteză: 6,1-5,9 l/100 km urban, 4.2-3,9 l/100 km extraurban, 4,9-4,6 l/100 km mixt și emisii de CO2 de 130-122 g/km în regim mixt) este echipat cu tehnologia de reducere catalitică selectivă (SCR) pentru reducerea suplimentară a emisiilor de oxizi de azot. În viitorul apropiat, noul motor 1.6D va fi disponibil și pentru modelul Sports Tourer station wagon.

Sus pagina